{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مث ماه تو آسمون باش . .

مث ماه تو آسمون باش . .
دیدگاه ها (۱)

نامه ای به دخترم ؛جوری بزرگت میکنم . ! که هیچ وقت ارزو نکنی ...

من زورم به این همه دلتنگی نمیرسه…!

تو نباشی من روزامو با کی 😍قشنگ ♡ کنم آخه ☆♡

#video#dep

ماه اسمون باشه

۲ ماه پیش اسمون تهران : #اللهم‌عجل‌لولیک‌الفرج#یا_مرگ_یا_خام...

اگه از بلندیه اسمون بترسی نمیتونی مالک ماه شوی😌✨️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط