{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به خدا زن ستیز نیستم به اصن به من میاد ؟

به خدا زن ستیز نیستم به اصن به من میاد ؟
فقط این کصناله هارو ترول میکنم
دیدگاه ها (۱۰)

دوستان اولین ادیتمه لطفا مسخره نکنید🎀چطوره؟

من فک نمیکنم

فمینیست کسیه که خواهان حقوق برابر برای زن و مرد هست کسی که م...

تو رو خدا بگید تنها نیستم که احساس میکنم دیونم💖🔪

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط