{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از بچگی زیستم خوب نبود...

از بچگی زیستم خوب نبود...
دیدگاه ها (۲)

حق

ادیتم از بلک پینک همین امروز زدم نظرتون چیه؟ 🥹💋

🤫💋

این اخرین سیگاره..

یک بار بی دغدغهبی اضطراب و شادمانه زیستمو آن عالم بچگی بود

آرزویم بود آنگونه که می خواهم زندگی کنمامابه ناچار آنگونه که...

اینم پارت سه و اخر اون ارتروز... بیشتر بزارم؟ چند تاش خیلی ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط