{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا اینقدر به جنی و اعضای بی تی اس و بلک پینک هیت میدید م

چرا اینقدر به جنی و اعضای بی تی اس و بلک پینک هیت میدید مگه خودتو خواهر و مادر ندارید.؟
دیدگاه ها (۱۲)

چه سمی

اگه حقه لایک کن.

لطفا اینقدر اعضای گروه بی تی اس وبلک پینک رو اذیت نکنیم

می‌خوام از اعضای بلک پینک و بی تی اس بزارم 🖤🩷نظرتون ??

پس هرجور هستی خودتو دوست داشته باش#دارک#مود#بی تی اس#بلک پین...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط