{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نهمی هستم 😢🥀❤️‍🩹

نهمی هستم 😢🥀❤️‍🩹
دیدگاه ها (۸۷)

و این شاهکار هم امشب تموم شد ...

ادیتم چطوره ؟ میدونم گند زدم🤣

من هنوز نفهمیدم برادر چیکار کرد

حس ایشون قابل گفتن نیست

نهمی ها بعد از ۲۹ خرداد

نهمی من بودم🗿👍 ▷ ●━━━━━━─── ㅤㅤ      ◁ㅤ❚❚ㅤ▷ㅤ↻    ️

اس های اولی، نهمی و دهنی ادیت های خودم هستنچطور شدن؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط