{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

باید بگم متاسفانه همجا هستن🤣

باید بگم متاسفانه همجا هستن🤣
دیدگاه ها (۱۰)

میدونستین؟؟

۳ هفتست نداریمشون و من یه افسرده بدبختم🥲

گوگولی تو فقط بخواب🥲

دوستی این دوتا یکی از خنده دار تریناست🤣

آقای قالیباف!با اینکه در این شرایط حساس و سخت کشور و منطقه، ...

یعنی عاشقتونم که اینجوری ازم حمایت میکنین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط