{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دوستان وقت رفتن من از ویسگون هست بنا به دلایلی باید ویسگو

دوستان وقت رفتن من از ویسگون هست بنا به دلایلی باید ویسگون رو ترک کنم از همه شما ممنونم که همیشه کنارم بودید ❤️‍🩹🫂
دیدگاه ها (۰)

چی گیرت‌ اومد جلالی؟

اتحادیه سه گانه که ایران رو در فضای ویسگون سه قسمت کرده شما ...

1۶:۰۹

قدیمی

ترجمه کپشن

واقعا هیچ وقت نمیخوام این محله رو ترک کنم ولی به اجبار همه ی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط