{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مشکل همه ی تازه مادرا...😂

مشکل همه ی تازه مادرا...😂
دیدگاه ها (۱۰)

'آنچه گذشــت بازگشــت ندارد...!'

پیرشد دل ما گرچه آغاز جوانیست...))

آقای تابش ...😂

خدایا خودت به حق امام حسین نگهداره همه ی پدر و مادرا سایه ی ...

کاش پدر مادرا میفهمیدناین حقو ندارن که به بهانه ی نگران بودن...

مشکل همیشه ی من😮‍💨

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط