{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آره ما آرمی های ایرانی شانس اینو نداریم که بی تی اس رو بب

آره ما آرمی های ایرانی شانس اینو نداریم که بی تی اس رو ببینم ولی میشه آخرش خوبه💜🫂❤️
دیدگاه ها (۵)

بی تی اس عالیی

بی تی اس

اوووه چه قشنگه اهنگش

کوکی چه کیوت میخونه

کنسرت بی تی اس حق ارمی های ایرانی:)🎀🎀

بی تی اس😅😂کسی میدونه لایو های بی تی اس رو از کجا و چطوری ببی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط