{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مثل خون تو رگام،

مثل خون تو رگام،
مورفین دردامی.️
دیدگاه ها (۱)

ایتول

یه چیزی بهت بگم اولجان به سر ناخن پرنسم یعنی دوروک اتاکول ن...

قولی که دادممیسییییی کیوتامم ۸۰۰ تایی شدیم

تسکین دردامی ...مورفین رگهامی ❤

تو شدی مث خون رگام... استقلالم💙✨

عاشقانه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط