{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بر ما دلت نسوخت ...!!

بر ما دلت نسوخت ...!!
دیدگاه ها (۰)

خدافظی

میخوام فراموشش کنم ولی...

دلم شکستی و جانم‌

دستت نمیسوزه 🤣🤣🤣حتما تا آخرش ببینین نسوخت به گا رفت 🤣🤣🤣🤣

دلت گرفته؟!..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط