{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدا گر پرده بردارد ز کار آدم ها...

عجب صبری خدا دارد... :)
دیدگاه ها (۰)

یه چیز بگم؟

فارسی از دید یک آلمانی

هیچکس رو سرزنش نکنید 🙂

💖💖

چه صبری خدا دارد اگر من جای او بودم همان یک لحظه اول ظلم را...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط