{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلطان به شیر میگن ولی در واقع

بچه ها سلطان به شیر می گن ولی در واقع سلطان اصلی اردک هستش نه شیر...🤣🤣
دیدگاه ها (۷)

این دیالوگ..

زندگی دوباره

سکوت..

ساسکه و ناروتو/ساسونارو

ارت جدید میانوکو ا

پارت ۱بچه ها با زبان اصلی هستش

بچه ها در واقع اسم من ستایش هستش و لقبم بارانا هست

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط