به نام تو پناه میبرم یا حســـین
به نام تو پناه میبرم یا حســـین
توی بی سرپناهی به تو پناه نبرم چه کنم
#یا_حسیـــــن
#یا_ابالفضل_العباس
#یا_زینب_کبری
#حب_الحسین_یجمعنا
#عاشورا
#مذهبی
#amd_msn11
توی بی سرپناهی به تو پناه نبرم چه کنم
#یا_حسیـــــن
#یا_ابالفضل_العباس
#یا_زینب_کبری
#حب_الحسین_یجمعنا
#عاشورا
#مذهبی
#amd_msn11
- ۱.۲k
- ۰۴ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط