{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو کابوسی...

رفتی به ی محل دادی!
دیدگاه ها (۰)

بعد تو سیاهه روزام!

الان ننت میلیاردر بود

بهت محل ندادم به یه محل دادی🖤🥀

رفتی تو خیابون چه شعاری دادی ؟وای ،وای،وای وای وای وای 😶😂#ای...

مگه من کار بدی با تو کردم که رفتی اینجوری پشت سر من حرف زدی؟...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط