{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

😂😂🤣

😂😂🤣
دیدگاه ها (۲)

سلااااااام من برگشتم با محتوا،حقیقتاً این روزا کلاً محتوای پ...

فردا امتحان داریم ولی من هیچی نمی‌فهمم از درسا به خدا 😭

و در نهایتتتتتت شبمون رو با یه وایب دوست داشتنی تموم میکنیم

اره فشار بخور و گریه بکن✯༻لایکــ و فالو یادتــ نره کیوتمـــ༻...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط