{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آغاز سال تحمیلی مبارک.شما کدوم دسته این

دیدگاه ها (۰)

واسه حبس ابد چی راداره مارو آزاد کنین

خاک پاشونم

صبح عزیزان بخیر

بله دنیا بالا پایین زیاد داره شکست معنی نداره🤙

تو کدوم دسته ای؟

تو تو کدوم دسته ای ؟

🎥 یک سال بعد از جنگ تحمیلی ۱۲ روزه#قاسم_ابن_الحسن @baghdad01...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط