{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همیشه!!

دیدگاه ها (۱)

لب ساحل،پنج صبح(((:#دپ

نباید می‌رفتی آخه(:!#دپ#رفیق

کشتی دلمو همون تو مردی کم کم هی✨🖤#دپ

میدونستم اقلا خوبی(:!#تتلو #دپ

صدای شکستن ادا اومد:))

حق:))

همیشه حرف‌هایی هست که نمیشه گفت و نه میشه نگه‌شون داشت👤💔#دپ ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط