{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بالاخره اومدش خواستگاریم...

بالاخره اومدش خواستگاریم...
ای بابا ای بابا...
پس برادر ناتنیتو چرا نیاوردی؟!
دیدگاه ها (۱۵)

چرا این جنگ بی صاحاب تموم نمیشه؟؟؟من میخوام برم عروسییییییعر...

چطوری؟؟

منم‌که_

درگیر هیچی نباشید...چه نمره...چه ادما :)))

ای بابا ای بابا ای باباااااااااا

ای بابا ای بابا ⁦>⁠.⁠<⁩

بالاخره فهمیدننن، بالاخره عادلم بابا شددد🥹🥹🩵منبع ادیت: @Tasa...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط