{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلها خواهم شکست،،

دلها خواهم شکست،،
دیدگاه ها (۶)

دلبر شما چی لاشی بود😂😂

لعنت به هرچی دختره بگو بهش باد،😂😂

تا بوده همین بوده ،،

ولا و خدا😂😂😂😂

ب تاوان قلبی کہ #شکست ، قلب ها خواهم شکست..! :)✅♻️

و چه خون دلها خورد علی💔#علی_ولی_الله #دلها #مختار_نامه #رهبر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط