{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

منطق ما ترکا😂

منطق ما ترکا😂
دیدگاه ها (۱۱۴)

عجب سکانسی بود 🤣🔞

میدونی چرا محبت میکنی ولی بدی میبینی؟

شرمنده داداش...من به داداشای خودمم اعتماد ندارم چه برسه به ب...

واقعا چتونه...؟

ما ترکا اینجورییم که ......

ترکا فالو کنم خودم ترکم:))🗿

ترکا گنگشون بالاس😎😎😏🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط