{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دنیا همه هیچ و اهل دنیا همه هیچ🌱

دنیا همه هیچ و اهل دنیا همه هیچ🌱
دیدگاه ها (۰)

مدیونی خدا.....

ما ادما وقتی با همیم نمیفهمیم!....

کدومو بهتر متوجه شدید؟

تا زمانی که رسیدن به تو امکان دارد....

السلام علی الحسین علیه السلام

یازینب ❤️‍🩹ما به دنیا اومدیم برای بندگی خدا و نوکری اهل بیت....

دنیا همه هیچ و اهل دنیا همه هیچ...مهر است و محبت است و باقی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط