{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واقعا کاش شعور داشتید

واقعا کاش شعور داشتید
البته از شعور نبود...
دیدگاه ها (۰)

عاشق چشمای این پسرمممم>>>

و دیگه هیچوقت نخواهم بود...

اوممم....

البته گاهی اوقات اونم خیلی کم:)...

کاش واقعا شعور و لیاقت داشتین یه ذره😑لایک کامنت و بازنشر فرا...

واقعا نیما توی سطح دیگه ای از شعور هست🥹🥹🥹

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط