{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا اینقدر تویی (A) ؟؟؟😂😂😂

چرا اینقدر تویی (A) ؟؟؟😂😂😂
دیدگاه ها (۲)

خود خودمم🤌🏻🤌🏻

هنگامهکار خوبی کردم که بلاکت کردمچرا؟ چون نمیخواستم الکی الک...

#دریفت🤤

بدونید دخترا، بدونید!😂

زندگیم تویی؛)💙A

بچه ها راستیتش این شعر رو خودم واسه عشقم گفتم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط