{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دوری بین من و تو....

دوری بین من و تو....
دیدگاه ها (۰)

درد من درد زخم بی کسی نیست😔😔😔

ترکم نکن بی تو نمیتونم😢😢😢

عاقبت مست به دیدار خدا خواهم رفت💔💔

با تو می ارزد درد دوری کشیدن با تو... #کربلایی_امین_قدیم

اهنگ گیلکی مادر

⃟🌸در دنيا....گران قیمت ترین چیز"عمر" است.از کسانیکه ...روزه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط