{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هبببب

ینی جای حرف نزاشتن ای قسمتا😐
#سیفر
دیدگاه ها (۰)

هب ولی خیلی بهبهون میومد

زیبایی قبلا😥😢

لایک کامنت یادتون نره

مو ترجیح میدم به جای حرف زدن با ادما (استثنا) با کلاغ حرف بز...

بع جای حرف منفی فکر مثبت کنید حرف زدنی زیاد خودنماییع فکر کر...

ای بابا جای هر کس عوض بشه جای گیومی نه 😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط