{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سکوت شب

و در سکوت شب
با دیدن تصویر تو
در این قاب عشق
گریه می کنم و خنده میزنم
آرزوهای بی پایانمان
همه در این عکس جا شده است
و من هر شب
با یاد تو
در این تنهایی بی پایان
به خواب میروم و با تو
در آغوش همیشگیمان به روز می شوم
#محمد_خوش_بین
دیدگاه ها (۰)

سفر عشق

بغضی خوش بین

شهر خواب است

تو را چه شد

عاشقانه های شبنم

همچون زیبایی ِ شبکه چنگ بر دل ِ عاشقان می اندازد گام برمی‌دا...

اقا داشت زر میزد حرفش قطع کردم با خنده بهش گفتم تو اون میبین...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط