{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من اگر دل بدهم...

من اگر دل بدهم...
دل نشکستن بلدی ؟!
دیدگاه ها (۰)

همه حرفام دروغ بود!❤️‍🩹

شنیدم حرفاتو،فکر نکن حواسم نبود...🍀👌

من تنهام :)تو که قهری باهام....🥲🫂

همین حال بد عشق است......🫶🫂♪♪

| به تو دل ندهم |

«بلدم خنده کنم،گریه کنم،ناز کنمبلدی دلببری،دل بدهی،جانزنی؟»

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط