{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

matin-151 39271027

دیدگاه ها (۰)

آره سادگی بودن تاوان داره

تنهایی کجاییبه هرکس دل بستمترکم کردانگار منو تو از هم جدایی ...

به پای کسی بسوز که از سوختنت بسوزد.....نه آنکه با سردی چشم ب...

#meبا لایک و کامنت خوشحالم کن کپی ممنوع

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط