{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من همیشه و تحت هرشرایطی خداراشکر میکنم بابت تمام نعمتهایی

من همیشه و تحت هرشرایطی خداراشکر میکنم بابت تمام نعمتهایی که بمن داده. خدایاشکر وامیدوارم همه هم وطنان همیشه سلامت وشادباشند
دیدگاه ها (۲۰)

همیشه بیادتم عشقم

دعا میکنم تا همیشه شاد و سلامت باشی:)

رفیق هم توی خوشی ها پیش هم بودیمهم توی بدترین شرایطامید وارم...

مبارک باشه 😭پسرام با کلی سختی به این موفقیت رسیدن بهشون افتخ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط