{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خوب

خوب
آهم اهم*
میدونم خیلی دارم کشش میدم تا بخوام داستانم رو بنویسم
ولی خوب دارم روش کار میکنم
امیدوار باشیددددد!!!!!
دیدگاه ها (۰)

✨🌚🔪

ببینید می امروز یه سال از عمرش کم شدهههههه درسته منننننننن🥳🥳...

ببخشید ولی بای بای لوکی جوننن👋🏻😊

خدای بزرگ🫠🥺😔😭😵‍💫

بچه ها ببخشید داره پارت بعدی دیر میشه خیلی متاسفم ، ولی دارم...

عکس آیکو و آسوکا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط