{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آدم های درون‌گرا هستن که اینو درک میکنن خودمم جزوشون هستم

آدم های درون‌گرا هستن که اینو درک میکنن خودمم جزوشون هستم :)))
دیدگاه ها (۷)

😂

لیوان های مختلف که بهشون نمره میدهحالا تو تو کامنتا نمره بده

خدا به بعضی ها خیلی بی انصافی کرده با اینکه هیچ گناهی نکردن

تو به تولد گوربا دعوت شدی

همه اینو درک میکنن🤌😭

عده کمی اینو درک میکنن😂

اینو فقط بعضیا درک میکنن...💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط