{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

باید چکار میکردم من ک عاشقتم پدصگ(:!

باید چکار میکردم من ک عاشقتم پدصگ(:!
#دپ
دیدگاه ها (۲)

دکتر گوشت با منه؟(((:دل نازکی مریضیه دکتر؟؟#دپ

با اینکه می‌دونم تهش برام غمه((:#پوست_شیر #معین_زد

کی نشکسته؟؟؟((:#دپ

YEAH#رفیق🏳️‍🌈🪐

اونجایی فهمیدم چقد عاشقتم ک دلیلی برای دوست داشتنت نداشتم‌ و...

همون عشق ک همه جوره پایه اس بمونه پیشت عاشقتم دختر 🙂❤️‍🩹

بعضی وقتا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط