{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این شعرم رو خیلی دوست دارم

این شعرم رو خیلی دوست دارم
حرف دل خیلی هاست
تقدیم به نگاهتون
دیدگاه ها (۳۷)

تا آخر ببینید ممنون

تا آخر + کپشن= ممنون

تلخ ولی شیرین

تنهایی در تقدیر ماستوگرنه عاشقی هم زیباست

این رو خیلی دوست دارم

خیلی این رکورد رو دوست دارم

این ویدیو رو خیلی دوست دارم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط