{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

"مُحَبَت زیادی خوب نیست"

"مُحَبَت زیادی خوب نیست"
دیدگاه ها (۲)

پین کُن تو مَغزِت!

میزَنَم میگامِت!

این جُمعِه دوتایی میکُنیم فَرار.

noooooooo:)

تنهایی زیاد خوب نیست

خودم ساختم زیادی هم خوب نیست

پس اون محبت زیادی رو فقط خرج آقا امام زمان عج بکن و بدون بدر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط