{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از دست خدا با آدماش!:/

این واقعا خوب بود حرفی ندارم!🤣🤣🤣😐🗿
دیدگاه ها (۰)

چرا چیزی جز حق نیس قبولش کن!🤣😐💔

زندگی عالی میشد🛐✨️⚓️

گوگولی گرفتین چی شد😆🎀✨️🛐

وای خیلی از این آدما بدم میاددد خب مسلمان فارسی حرف بزن!🤣🗿😐💔

واقعا حرفی ندارم...

واقعا حرفی جز گریه ندارم

خوب من دیگه حرفی ندارم...............

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط