{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حالا ما که زیبا نیستیم☺️💔

حالا ما که زیبا نیستیم☺️💔
.ولی خب هیچوقت کسی رو سر چیزی که دست خودش نیست مسخره یا تخریب نمیکنم🙏😝
دیدگاه ها (۰)

هیچی فقط میخواستم بگم این گربههٔ از ما خوشبخت تره فقط میره ب...

بله بله از زندگیم خیلی راضی ام🤡💔

ببخشید شازده ما قمار باز نیستیم، ولی خب مگه پهلوی اون دست قد...

هیچوقت هیسونگ رو ول نمیکنم.

تا حالا دست کسی رو اینجوری نگرفتم ولی خب..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط