{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حالا ما که زیبا نیستیم☺️💔

حالا ما که زیبا نیستیم☺️💔
.ولی خب هیچوقت کسی رو سر چیزی که دست خودش نیست مسخره یا تخریب نمیکنم🙏😝
دیدگاه ها (۰)

هیچی فقط میخواستم بگم این گربههٔ از ما خوشبخت تره فقط میره ب...

بله بله از زندگیم خیلی راضی ام🤡💔

ببخشید شازده ما قمار باز نیستیم، ولی خب مگه پهلوی اون دست قد...

هیچوقت هیسونگ رو ول نمیکنم.

هیچوقت خودم رو فراموش نمیکنم 😉

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط