{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#الهی غروب

#الهی غروب
غروب غمهاتون باشه
دیدگاه ها (۰)

#بلالیط

#یاد و خاطره

#املبّس(نُقل)

#بفرمایید نهار

غروب آفتابی

یه نفر: غروب خیلی قشنگه،مگه نه؟من: اههههه غروب😅 شاید......غر...

الهی همیشه حال دلمون خوب باشه🥰الهی آمین 🤲

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط