{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش میشد برمیگشتیم💔

کاش میشد برمیگشتیم💔
#غمگین
دیدگاه ها (۷)

از دست دادمت

چیکار کردید با ماها

هنوزم عاشقتم....

هیچوقت کاری نکنید که طرف مقابل احساس اضافه بودن کنه

کاش برمیگشتیم به اون زمان😭

آقا جان کاش میشد بر گردی#غمگین #رهبر_شهید 😭😭😭❤️‍🩹 ┄┄┅┅┅┅┅❅🕯️...

کاش میشد برگردیم قدیما کاش میشد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط