{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

✲ من خودخواه نیستم... !

دیدگاه ها (۱)

✲ این هواپیمایی یه دو لول از مال ایران بالاتره... 🛫

✲ گفتم مرا از یاد نبر...گفتش تو در یادی مگر... ؟

✲ همه حیوانات لایق عشق هستند...

✲ تو مثل یه فرشته راه میری اما من از واقعیت خبر دارم...

من دیگه بچه ۷ ساله نیستم که همش منو نادیده بگیرین هم بره با...

خودخواه باش دنیا همیشه به زنای خودخواه پاداش میده! 🐈‍⬛

میخوام از زندگی لف بدم عررررررررر چرا وصل نیستم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط