{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

صدای رفتارشون بلنده ....

دیدگاه ها (۴)

این برا توعه..

آرامشتون رو سر بیشعوری دیگران خراب نکنید 👌👌

برسه به دست خود پلشت اش

هنوزم دارم درد میکشم ...

صدای رفتار آدما انقدر بلنده که دیگه نیازی نیست به حرفاشون گو...

کیا رفتارشون سرده؟؟

داداشمون زیادی بلنده

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط