{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا صهرو به خاطرش به هم نمیرزی🤣🤣🤣🤣

دیدگاه ها (۱)

🤣🤣🤣🤣🤣👍👍👍👍

51 خندهدار لایک کن مشتی کامنت بزاری خوشحال میشم مشتی

دیگه مرده ای برام

اونجایی سخت بود که باید به خاطرش از خودم میگذشتم ):❤️‍🩹

آدم باید یکی رو داشته باشه که به خاطرش دلش نخواد بمیره ....❤...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط