{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا صهرو به خاطرش به هم نمیرزی🤣🤣🤣🤣

دیدگاه ها (۱)

🤣🤣🤣🤣🤣👍👍👍👍

51 خندهدار لایک کن مشتی کامنت بزاری خوشحال میشم مشتی

دیگه مرده ای برام

واقعا از ته دل میخوام به خاطرش گریه کنم...

اونجایی سخت بود که باید به خاطرش از خودم میگذشتم ):❤️‍🩹

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط