{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من فکر می‌کنم آنچه موجب رنجش آدم‌ها از یکدیگر می‌شود، این

من فکر می‌کنم آنچه موجب رنجش آدم‌ها از یکدیگر می‌شود، این است که:
غالبا ما آدم‌ها توقع داریم طرف مقابلمان، به تمام وقایع دنیا از زاویهٔ دید ما نگاه کند!

طبل حلبی 📘
#گونتر_گراس ✏️
دیدگاه ها (۰)

هرشب دلم بهانه ی تو.. هیچ بگذریم !

اگر برای ابد هوای دیدن تو نیفتد از سر من چه کنم ؟

🔻 سگ زرد: حالا ما توافقی داریم که دیشب امضا شد و 60 روز است....

مذاکره و تفاهم زیر سایه تهدید ؟!!.سگ زرد:حالا ما توافقی داری...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط