{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همه کسو دارو ندارم 🤍... بریدم چند سال پیش از من 🚶...! (:

همه کسو دارو ندارم 🤍... بریدم چند سال پیش از من 🚶...! (:
دیدگاه ها (۴)

شیطان هم بهش احترام بزاری 🔥 خودش ی فرشتس 😈

اون بی تو قلبش بیماره چون ❤️‍🩹

عید امسال من تنها....

چطور دل کندی تو از ما (: 💔

هیچوقت هیچ کسو هیچ چیزی رو قد تو دوست ندارم 🥹♥️♥️🅰️♥️

دارو ندارم... m

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط