{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همه ی دلخوشی ها پر کشیدنو رفتن.......

همه ی دلخوشی ها پر کشیدنو رفتن.......
پس کجاست اون بزرگ شدنی که آرزوش رو داشتیم....
دیدگاه ها (۰)

اِ ددیِ رونالدوعه

اگر مک کوئین رو ندیدی تبریک میگم ایرانی نیستی:

#دلتنگی. ...

‌ســـلام ؛ شنبه تون پر از دلخوشی الهـــی گل خنـــده رو لب ها...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط