{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

لطفا قلبم و نشکن ...

لطفا قلبم و نشکن ...
دیدگاه ها (۳)

اینقد حرف دارم برات ک درحال خفگیم،ولی سکوت میکنم تا تو ساکت ...

پروف ست

اوکی ولی این دوتا ت تنهایی خیلی خوبن دیگه وقتی کنار همننن>>>...

🔪✨️⛓️

نه دیگه من نمیتونم به این بغض بگم : نشکن نشکن نشکن

من دیگه نمیتونم به این بغض بگم :نشکن نشکن نشکن 💔🥹

میگه که: لااقل نشکن دلی رو که خودت توش میتپی...(:💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط