{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ارمنی نیستم ولی برای ارمی های گلمون 🥲

ارمنی نیستم ولی برای ارمی های گلمون 🥲
دیدگاه ها (۰)

سلامم بچه ها نمیدونم منو یادتونه یا نه اون دوران که براتون ف...

دلم برای فیلمش تنگ شده:)

شاهین و طنازززز🤣

های سیسیا 🌚 بعد کلی دوباره اومدم🥲

و اما پسرای گلمون چه شاهکارن ، تور کنسرتشون هنوز ادامه داره ...

صف ارمی های تگزاس برای خرید بلیط

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط