{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ادمای که اومدن رفتن هستن دیگع احساس میکنم بیشتردارن هیولا

ادمای که اومدن رفتن هستن دیگع احساس میکنم بیشتردارن هیولا میشن
دیدگاه ها (۱۶)

اهنگای مورد علاقه اجیم خودم

سخترین چیز برا ادما ادم بودنه

ایا برای این خیلی جوونیم؟..

....

بچه‌ها نمیدونم چرا یه احساس میکنم پرتوتایپ و واکس شیپ میشن ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط