{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

البته که دیگه فایده نداره این ریزش .بعد از اینهمه خسارت

پشیمانی و ریزش معنادار حامیان جنگ و سس خرسی
دیدگاه ها (۰)

ماگا الان تبدیل شده به میگا

با کسایی درافتادین که ولتون نخواهند کرد ..بیچاره ها

از کدوم بته در اومدید صدپدرا

حالا یه عده سرشون رو بکنن تو ک...ن عنتر نشنال

گارد جاویدان سس خرسی به جنگ با دیابت نوع ۲

این برای کسانی هست که به سس میگن ماده ی قرمز و....... واقعن ...

🔴سس خرسی جهانی شد!🔹️ این عضو یکی از گروهک‌های حامی پهلوی که ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط