{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چانبک وبدین من ببرم خونه بخودا

چانبک وبدین من ببرم خونه بخودا
دیدگاه ها (۷)

من عاشق این دستاش شدم خدا

وای ای استایلش منو کشته

فقط ژست های شوهر خودم

موندما کدام انسان بی عقلی گفته جین هات نیست

ولاع بخودا نکنه دارم یه غلطی میکنم خودم خبر ندارم؟ 🤔

ددی نامجون از دستت ناراحتم

اگه ببرم چی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط